Ziggo Harmonisatie

2014: Het moederbedrijf van UPC, Liberty Global, gaat Ziggo overnemen.
Een grote operatie waarbij de naam Ziggo behouden wordt en UPC als merk in Nederland verdwijnt. De harmonisatie tussen beide netwerken start op 5 januari van dat jaar in het Friese Gorredijk.

Doel

Lokaal aanwezig zijn in de gebieden waar Ziggo- klanten gekoppeld worden op het UPC netwerk.

15 teams bezoeken in een periode van drie maanden 32 regio’s in Nederland.

In totaal worden er door Roscom Promotie 440 vergunningen aangevraagd. Doel vanuit Ziggo: betere tv, samen is het zo gepiept!

Onze meerwaarde

De teams, met in totaal bijna 100 veld-medewerkers staan overal in Nederland klaar om de klanten persoonlijk te helpen.

Waar nodig bezoeken ze (op de fiets!) de klant thuis, om direct de tv in te stellen op de nieuwe netwerkfrequenties.

Een project waar met trots de slogan: “HOE DAN WEL” aan toegekend kan worden!