Meer Ziggo dan je op kan

“Tijd voor een traktatie. Gewoon omdat we blij zijn dat u onze klant bent.” Zo komt onze uitnodiging binnen bij bestaande klanten van Ziggo. De vervolgstap, wanneer klanten de taart komen ophalen bij onze roadshow, is service van de hoogste plank. De taart verbeeldt al het moois wat Ziggo te bieden heeft en daar vertellen we graag over. Ook regelen we dat je thuis meteen zonder problemen alle diensten kunt gebruiken en als het nodig is gaan we zelfs meteen mee om het op te lossen.

Doel

Onze waardering naar bestaande klanten uitspreken, en zo zorgen voor loyale en tevreden klanten.

Onze meerwaarde

Roscom Promotie organiseert als vaste partner van Ziggo de gehele operatie, aansturing en bemanning. Voor de meest optimale service en comfort wordt tijdens deze campagne ons paradepaardje, de servicetruck, ingezet.

Ziggo Harmonisatie

2014: Het moederbedrijf van UPC, Liberty Global, gaat Ziggo overnemen. Een grote operatie waarbij de naam Ziggo behouden wordt en UPC als merk in Nederland verdwijnt. De harmonisatie tussen beide netwerken start op 5 januari van dat jaar in het Friese Gorredijk.

Ziggo Roadshow

Sinds enkele jaren zijn we wekelijks door heel Nederland te vinden met de Ziggo Roadshow en mini Roadshow. Tijdens deze roadshows houden we ons bezig met informeren, service bieden en de eventuele verkoop van producten of diensten. Ziggo wil vooral lokaal een persoonlijk gezicht krijgen zodat klanten hen trouw blijven. Om dit persoonlijke gezicht te versterken wordt ons team ook ingezet bij diverse plaatselijke dealers. Tijdens deze instore demo’s kunnen klanten met ‘iemand van Ziggo’ spreken en ontdekken wat de voordelen van Ziggo zijn in hun situatie.