UPC Roadshow

In 2010 is door UPC het plan gelanceerd om lokaal meer zichtbaar te zijn. In veel gebieden neemt de vergrijzing toe, waardoor er een behoefte ontstaat aan individueel en lokaal advies. Met name de gebieden waar veel concurrentie voorkomt zijn voor UPC interessant. Er is daartoe een lijst opgesteld met interessante woonplaatsen, en Roscom Promotie regelt vanaf dat moment alles. Ontzorgen. Van een professioneel salesteam tot het juiste materieel. De vorm van deze Roadshow is een groot succes; niet voor niets is deze effectieve campagne ruim 2,5 jaar lang ingezet.

Doel

Meer lokaal advies geven in gebieden met toenemende vergrijzing of sterke concurrentie, met klantbehoud als einddoel.

Onze meerwaarde

Wij regelen de vergunningaanvraag tot rapportages en alles er tussenin. Bovendien is er een speciaal UPC-team opgeleid om wekelijks service te verlenen. Dit team wordt vanuit het projectmanagement scherp en up-to-date gehouden. Zo diep in de materie duiken, dat zie je alleen bij Roscom Promotie.

UPC Mobile Service Team

Diep in de wijk op winkelcentrumniveau klanten bereiken; dat is het belangrijkste doel voor ons UPC Mobile Service Team. Onze medewerkers zorgen voor een actieve klantbenadering en UPC nodigt op haar beurt klanten uit om ons te bezoeken. Het resultaat: waardevolle servicegesprekken. Aansluitend een door-to-door tour met service & probleemoplossing bij de klanten thuis. Uit de cijfers blijkt dat de actie succesvol is geweest. De klanttevredenheid is flink gestegen!