Home » Hitachi » Referenties » Instore Demo

Inleiding

Voor Hitachi gaan we naar hun dealers in den lande om dit professionele gereedschapsmerk te promoten. Hiervoor is een leuke ‘win-actie’ bedacht: Bezoekers krijgen de gelegenheid om met een 18 Volt schroefmachine 3 schroeven zo snel mogelijk in een blok hout te draaien. Met een stopwatch wordt de tijd geregistreerd en opgeslagen in een iPad. Daarbij worden de klantgegevens, waaronder e-mail adressen verzameld ten behoeve van de database van Hitachi. 90% Van de deelnemers gaf akkoord op het ontvangen van de nieuwsbrief. Bovendien levert het veel directe leads op, zijn er concrete verkopen gerealiseerd en zijn dealers enthousiast gemaakt om zich nog meer voor Hitachi in te zetten.

Doel

Het verzamelen van e-mail adressen ten behoeve van het adressenbestand voor de nieuwsbrief van Hitachi.

Onze meerwaarde

Roscom Promotie verzorgt de logistiek. Van voorraad, training en coaching tot het begeleiden op locatie.

Meer weten over deze dienst?

Neem contact op met Tessa Rolvers
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound

Copyright 2020 @ Roscom Promotie