Eneco Roadshow

Vanuit de behoefte te werken aan merkbeleving, naamsbekendheid en verkoopaantallen hebben we samen met Eneco de ‘Eneco Roadshow’ gerealiseerd. Door het inzetten van een leuke en slimme klantactie bereiken we wekelijks bezoekersaantallen van ruim 1500 gesproken klanten. Aan het Roscom-team de taak om de wachtrij en winactie goed te managen en de verkoopdoelstellingen te behalen. Het spelelement zorgt ervoor dat bezoekers graag even de tijd nemen om over energie te praten. De voordelen van Eneco; 100% groene stroom, betaalbaar en ‘overstappen is zo gedaan’.

Doel

Lokale aanwezigheid, leads en sales genereren, 1-op-1 informatie verstrekken over de mogelijkheden van Eneco.

Onze meerwaarde

Roscom Promotie ontzorgt het hele traject; denkt mee over de invulling van de campagne, levert goed getrainde agents, verzorgt de tussentijdse bijsturing, de aanvraag van de vergunningen, de software en alle andere facilitaire zaken.