BEN campagne ‘Hé ananas’

BEN is een telecomprovider die mobiele telefonie aanbiedt. Vanuit maatschappelijke betrokkenheid is de ananas-campagne bedacht. Om deze te realiseren werd Roscom Promotie ingeschakeld. We zenden medewerkers gewapend met een ananas het land in. Op treinstations en in een aantal grote steden worden mensen gespot die staan te turen naar hun ananas.
Voorbijgangers filmden dit fenomeen en deelden het op social media. Het ging viral en het kwam in de krant; een hype was geboren!

BEN: “Beetje gek dat iedereen naar een ananas kijkt? Misschien. We kijken ook de hele dag naar onze mobiele telefoons. Gemiddeld wel 200 keer per dag! En dát vinden we niet gek. Maar vervang je telefoon eens door een compleet ander voorwerp. Zoals een ananas. Dan is het ineens wel gek dat je daar de hele dag naar kijkt!”

 

Doel

Het is BEN’s ambitie om bewustwording te creëren rond het (te) intensieve gebruik van de mobiele telefoon.

Onze meerwaarde

Door het inlevingsvermogen en creativiteit van het Roscom-Project-team is het doel behaald. Wij leveren de juiste agents, en zorgen voor de planning, het transport en de aansturing.

Ontzorgen en meer; met heel veel plezier!