Geschiedenis

Van telecomwinkel naar promotiebedrijf. Het lijkt misschien een vreemde overstap. Voor de familie Potjes van Roscom Promotie is het echter heel gewoon. In tien jaar tijd zijn ze uitgegroeid tot een veelzijdig promotiebedrijf dat bekend staat om haar klantgerichte aanpak en krachtige resultaten. Maar hoe verliep deze stapsgewijze transformatie?

Actieve klantbenadering op plaatselijke braderie

Het begint allemaal in de Zwolse binnenstad, waar vader Willem samen met zoon Bas en dochter Mariël een telecomwinkel runt. De verkoop van @Home pakketten loopt als een speer. Daarom besluit Willem zijn pakketten ook aan te bieden op de plaatselijke braderie. Een goed gevulde kraam en een actieve klantbenadering zijn volgens hem de gouden combinatie. En dat blijkt, want dankzij de hoge verkoopcijfers wordt Roscom uiteindelijk top dealer bij @Home.

Het hele land door met mobiele unit

In mei 2008 gaat @Home verder onder de naam Ziggo. De familie Potjes staat inmiddels bekend om haar succesvolle verkoopacties en wordt gevraagd om klanten te woord te staan met een mobiele unit op locatie. Dat brengt hen al snel op een idee. Ze besluiten de telecomwinkels te verkopen en het bedrijf ‘Roscom Promotie’ op te starten. Een bedrijf dat zich specifiek richt op dátgene waar de familie Potjes zo goed in is: actieve klantbenadering. Ook zoon Hans treedt toe in het bedrijf, waarmee het begrip ‘familiebedrijf’ een feit geworden is.

Roscom promotie groeit uit tot veelzijdig promotiebedrijf

Inmiddels is Roscom Promotie uitgegroeid tot een belangrijke speler op het gebied van fieldmarketing. Landelijk trekken haar speciaal opgeleide verkoop- en serviceteams eropuit om (bekende) bedrijven te vertegenwoordigen. Dit doen zij door middel van roadshows, instore demonstraties, huis-aan-huis bezoeken en enthousiaste promotieteams. Het resultaat? Meer naamsbekendheid, stijgende verkopen en loyale klanten.

Persoonlijk kennismaken met Roscom Promotie?
Bel ons via 038 – 46 71 100 of neem contact op via het contactformulier.