Promotie op Maat

In fieldmarketing staat één ding vast: promotiemiddelen moeten opvallen. Misschien heeft u zelf al goede, concrete ideeën over de uitvoering van fieldmarketing. Of wellicht zijn uw plannen nog voornamelijk conceptueel. Wat uw situatie ook is; wij gaan graag met u in gesprek. We komen met creatieve oplossingen en houden de praktische haalbaarheid scherp voor ogen. ‘Hoe dan wél’ is ons belangrijkste motto.

Bezoekersmagneet

Ons unieke Experience house is een voorbeeld van zo’n promotiemiddel dat we op maat voor u ontwikkelen. De eerste variant creëerden we samen met opdrachtgever Ziggo.  Dit resulteerde in het ‘Ziggo Home’. Een opvallend en fraai vormgegeven huis met 4 megagrote LED wanden met bewegende beelden. Als passant kunt u hier niet zomaar aan voorbijlopen. Het ‘Ziggo Home’ is namelijk een hele bezienswaardigheid op zich. De basale huis-vorm spreekt bovendien tot ieders verbeelding en maakt het een echte ‘mensen-magneet’. Ouderen, dertigers, gezinnen, studenten; iedereen is onder de indruk. Wilt u ook zoiets ontwikkelen voor uw bedrijf? Wij gaan vol enthousiasme voor u aan de slag!

Bied bezoekers een unieke beleving

In de marketing ligt de focus steeds vaker op het creëren van beleving. Promotiemiddelen bestaan niet meer alleen uit relatiegeschenken of het inzetten van een flyerteam. Het gaat om ‘excitement’; mensen iets unieks laten beleven en vooral vernieuwend zijn. Roscom Promotie helpt u daarbij. Samen met u gaan we op zoek naar opvallende en vernieuwende concepten waarmee u aandacht trekt en waar klanten enthousiast van worden. In combinatie met onze servicegerichte promotiemedewerkers en verkopers móet het wel een succes worden!

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Laat u vrijblijvend informeren via 038 – 46 71 100 of neem contact op via het contactformulier.

Voorbeeld cases

Ziggo Home

De Ziggo Home tour is voor iedereen een totaal nieuwe ervaring. Voor Ziggo zelf, voor ons team, maar ook voor klanten en bezoekers. Het opvallende LED-huisje van Ziggo is nu eenmaal een belevenis op zich. Duizenden belangstellenden komen langs om het opvallende lichtgevende object te bewonderen. Als vanzelfsprekend levert dat veel gesprekken op. En u raadt het al: die gesprekken leiden veelal tot succesvolle verkopen.

Meer Ziggo dan je op kan

“Tijd voor een traktatie. Gewoon omdat we blij zijn dat u onze klant bent.” Zo komt onze uitnodiging binnen bij bestaande klanten van Ziggo. De vervolgstap, wanneer klanten de taart komen ophalen bij onze roadshow, is service van de hoogste plank. De taart verbeeldt al het moois wat Ziggo te bieden heeft en daar vertellen we graag over. Ook regelen we dat je thuis meteen zonder problemen alle diensten kunt gebruiken en als het nodig is gaan we zelfs meteen mee om het op te lossen.