Promotie Trailer

Het wauw-effect

Deze fraai vormgegeven, opvallende en imposante verschijning wordt volledig uitgevoerd in de door u gewenste stijl. De letterlijke en figuurlijke lage drempel vormt een belangrijk pluspunt van deze mobiele brand unit. Dankzij het wauw-effect kunt u rekenen op veel traffic. De unit is niet alleen uw promotiepunt of uitvalsbasis voor klantenservice, maar zorgt ook voor extra bereik dankzij mond-tot-mond reclame. De promotie door onze agents vindt zowel buiten- als binnen plaats en er zijn voldoende zitplaatsen aanwezig. In de unit kunt u presentaties afspelen op het ledscherm, deze is ook zichtbaar vanaf buiten. De unit is tevens voorzien van een separate pantry en een ruime magazijnruimte. Het trekkende voertuig biedt plaats aan 5 agents.

De voordelen op een rij:

✓ Roept wauw-gevoel op bij klanten
✓ Binnen- en buitenkant in uw huisstijl
✓ Aparte magazijnruimte met keukenblok
✓ Vaste PC’s en LED schermen aanwezig
✓ Veel ruimte en zitmogelijkheden
✓ Extra lage instap

Voorbeeld cases

Meer Ziggo dan je op kan

“Tijd voor een traktatie. Gewoon omdat we blij zijn dat u onze klant bent.” Zo komt onze uitnodiging binnen bij bestaande klanten van Ziggo. De vervolgstap, wanneer klanten de taart komen ophalen bij onze roadshow, is service van de hoogste plank. De taart verbeeldt al het moois wat Ziggo te bieden heeft en daar vertellen we graag over. Ook regelen we dat je thuis meteen zonder problemen alle diensten kunt gebruiken en als het nodig is gaan we zelfs meteen mee om het op te lossen.

Ziggo Roadshow

Sinds enkele jaren zijn we wekelijks door heel Nederland te vinden met de Ziggo Roadshow en mini Roadshow. Tijdens deze roadshows houden we ons bezig met informeren, service bieden en de eventuele verkoop van producten of diensten. Ziggo wil vooral lokaal een persoonlijk gezicht krijgen zodat klanten hen trouw blijven. Om dit persoonlijke gezicht te versterken wordt ons team ook ingezet bij diverse plaatselijke dealers. Tijdens deze instore demo’s kunnen klanten met ‘iemand van Ziggo’ spreken en ontdekken wat de voordelen van Ziggo zijn in hun situatie.

UPC Roadshow

In 2010 is door UPC het plan gelanceerd om lokaal meer zichtbaar te zijn. In veel gebieden neemt de vergrijzing toe, waardoor er een behoefte ontstaat aan individueel en lokaal advies. Met name de gebieden waar veel concurrentie voorkomt zijn voor UPC interessant. Er is daartoe een lijst opgesteld met interessante woonplaatsen, en Roscom Promotie regelt vanaf dat moment alles. Ontzorgen. Van een professioneel salesteam tot het juiste materieel. De vorm van deze Roadshow is een groot succes; niet voor niets is deze effectieve campagne ruim 2,5 jaar lang ingezet.

Eneco Roadshow

Vanuit de behoefte te werken aan merkbeleving, naamsbekendheid en verkoopaantallen hebben we samen met Eneco de ‘Eneco Roadshow’ gerealiseerd. Door het inzetten van een leuke en slimme klantactie bereiken we wekelijks bezoekersaantallen van ruim 1500 gesproken klanten. Aan het Roscom-team de taak om de wachtrij en winactie goed te managen en de verkoopdoelstellingen te behalen. Het spelelement zorgt ervoor dat bezoekers graag even de tijd nemen om over energie te praten. De voordelen van Eneco; 100% groene stroom, betaalbaar en ‘overstappen is zo gedaan’.