Service aan huis

Uw klanten verrassen met een uitstekende service aan huis? Dan schakelt u het service-aan-huis team van Roscom in. Dit team wordt zó opgeleid dat het over alle benodigde productkennis en een perfecte feeling met uw klantenkring beschikt. Met hun servicegerichte aanpak zorgen ze voor een positieve merkwaardering en loyaliteit bij uw klanten.

Service aan huis team gaat voor succes!

Uw persoonlijke service-aan-huis team gaat met uw klant in gesprek in de vertrouwde thuisomgeving. Dat doen ze op een laagdrempelige en servicegerichte manier. Ze beschikken over een speciale producttraining en jarenlange ervaring in het verlenen van service aan huis. In combinatie met een klantvriendelijke houding en sterke focus op uw service- en salesdoelstellingen zorgt dit voor verbluffende eindresultaten. En dat is precies wat u met een service-aan-huis actie wilt bereiken!

Teams met sterke focus op klantbelang

De service aan huis teams van Roscom Promotie zijn uniek in hun soort. Waar anderen vaak de nadruk leggen op door-to-door sales, blinken de teams van Roscom Promotie uit in hun focus op klantbelang. Onze teams zijn niet alleen zijn opgeleid om verkoopcijfers te halen, maar ook om te zorgen voor trouwe klanten. Klanten die zó tevreden zijn dat ze niet snel voor een ander zullen kiezen. Want wat zou u doen als er plots iemand aan de deur staat die niet wil verkopen, maar alleen service wil verlenen? Inderdaad, dan bent u blij verrast en voelt u zich misschien verplicht om iets terug te doen. Juist dát effect zorgt voor tevreden en loyale klanten!

Een service aan huis actie zonder gedoe

Een service aan huis actie kost veel tijd en energie. U moet de juiste mensen selecteren, zorgen voor vergunningen, planningen maken en rapportages bijhouden. Grote kans dat u daar helemaal geen tijd voor heeft. Daarom wilt u een service aan huis team inhuren dat meteen aan de slag kan. Roscom Promotie regelt dit voor u. Wij managen het complete traject van A tot Z. Vanaf de personeelsselectie tot het afleveren van de verwerkte verkoopcijfers.

Nog een keer de voordelen op een rij:

✓ Ons serviceteam voelt de wensen van uw klant perfect aan
✓ Ze krijgen een speciale opleiding, aangepast aan úw business
✓ Wij regelen alles, van personeel tot eindrapportage

Voorbeeld cases

UPC Mobile Service Team

Diep in de wijk op winkelcentrumniveau klanten bereiken; dat is het belangrijkste doel voor ons UPC Mobile Service Team. Onze medewerkers zorgen voor een actieve klantbenadering en UPC nodigt op haar beurt klanten uit om ons te bezoeken. Het resultaat: waardevolle servicegesprekken. Aansluitend een door-to-door tour met service & probleemoplossing bij de klanten thuis. Uit de cijfers blijkt dat de actie succesvol is geweest. De klanttevredenheid is flink gestegen!

Ziggo Service aan huis

Het Ziggo service aan huis team wordt ingezet rondom de Ziggo Roadshow. Het team belt aan bij bestaande klanten voor een check op tevredenheid over de diensten. Een perfecte manier om in geselecteerde gebieden de klanttevredenheid te verhogen én klanten te bereiken die zelf niet naar de Roadshow kunnen komen. Waar we problemen tegenkomen zorgen we voor een oplossing, vaak pakken we dat zelf meteen aan en indien nodig plannen we een monteur in. Een persoonlijke helpdesk bij de klant thuis op de bank!